Direktlänk till inlägg 16 oktober 2011

IVRIG!

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 16 oktober 2011 10:32

Igår grejade jag lite i Willes rum. De andra tog helg men jag var för ivrig så jag drog bort golvlisterna, jämnade till underlaget, spacklade, *"sparade" listerna i taket och städade undan lite. I morse gick jag in och slipade det jag spacklade igår, men att fortsätta greja var en omöjlighet med William i släptåg ;) Så jag fick lägga ner innan jag typ hann börja...


När vi vaknade idag skulle William städa sitt rum sa han så jag låg kvar i sängen och tittade på när han städade sitt rum alldeles perfekt! :) Sen städade jag resten av lägenheten. Dammade, plockade och dammsög. Det behövdes bannemej!!


I Willes nya rum är det en del småpill kvar innan väggarna ska målas och tapeten ska upp.. men jag hoppas det sätts lite fart nu från och med imorgon. Fast om pappa kommer och målar sen så kommer vi vara klara inom kort! Så jag hoppas han gör det sen. Han har ju stenkoll på vad som är kvar att göra.. *håller tummarna*


Jag skulle kunna göra en hel del om någon bara passade William några timmar... får se om jag ber om hjälp eller om jag bara skiter i allt... (har sjuuukt svårt att bara låta bli!)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 7 januari 2012 22:58

Tja! Nu flyttar jag till:   http://camillaulldahl.blogg.se   Häng me vettja ;)   PS: Någon snäll själ som vill göra en personlig header till mig! ...

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 7 januari 2012 20:26

Idag har varit en helt perfekt familjedag enligt mig. Vid 11 åkte vi hela familjen till Vattenpalatset. Det var första gången William var där. Jag har varit på badhus med honom en gång när han var 9 månader innan, så detta var första gången som han...

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 6 januari 2012 07:48

Natten till idag har varit den mest "vakna" av dem alla sedan Alice föddes för 7 veckor sedan. Så jag vill poängtera att jag INTE gnäller. Jag är så glad att hon sover så bra i övrigt. Men denna natten tänkte jag vänja henne vid sin säng. Hon sover j...

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 4 januari 2012 20:54

Idag vaknade jag med tanken på att ha en mys och slappardag. Men så blev inte fallet. Det blev en rensar-städ-tvätt-kasta ut granen-dag istället. Har organiserat och rensat bland Williams leksaker, vilket iofs är helt meningslöst eftersom det vänds u...

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 4 januari 2012 09:48

Igår skulle jag till BVC med Alice. Men William hade fått massa eksem på kroppen och prickar i munnen så jag bad sköterskan kolla William också. Vi fick tre salvor utskrivna och blev skickade till vårdcentralen för halsprov. Det visade positivt för s...

Ovido - Quiz & Flashcards