Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 8 oktober 2011 18:02

Idag har vi varit på dop. Det var jättefint och jättetrevligt. Det bjöds på smörgåstårta och princesstårta. William hittade massa kompisar på kalaset och lekte för fullt. Efter det åkte vi till M och lämnade av honom så vi kunde spackla och slipa lite hemma i lugn och ro. M älskar att passa William och han älskar att vara med henne. Hon har länge velat att han ska sova över hos henne, men i somras bröt hon armen och sen har det inte blivit av. Men idag sa hon att han gärna får sova över. Så jag ska ta och ringa och fråga honom hur han vill ha det. Sova över eller om jag ska vanka bort och hämta hem honom. Han får bestämma helt själv, store killen :)

Får se om han har tid att komma hem till mig eller om det är totalt ointressant.


J är hos en kompis på hockeykväll så här sitter jag alldeles ensam. Försöker komma på vad jag ska hitta på om W vill stanna hos M? Jag kan ju inte koppla av, vilket irriterar mig skarpt. Jaja, är väl säkert nåt sevärt på tv:n ikväll...


Imorgon sker eventuellt lite bygge här hemma. Vi får se vad det finns för material och sådär först.


Nä nu får jag ringa och kolla läget!

Ha en fortsatt trevlig lördag!

Ovido - Quiz & Flashcards