Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 11 oktober 2011 13:36

Hej hopp!


Bygget går framåt.

Själv tog jag en paus från bullret här hemma och drog in till stan och köpte fina bebiskläder. Det blev tre par byxor. Ett par röda, ett par gröna och ett par svarta. Så blev det även tre bodys också. En grönrandig, en röd/orangerandig och en vit/grön med ugglor på :) Supernöjd är jag. Har en slant över som förmodligen får gå till en ny skötväska.


I eftermiddag ska jag och mamma titta på en lägenhet åt syrran och hennes man. Det ska bli kul! Härligt att de litar på vårt omdöme så. Eller iofs måste de ju då visningen är om ett par timmar och de bor 17 mil härifrån för tillfället.

Herre min je vad de kläckt nyheter dessa senaste dagar. I fredags kom de på besök, då kläckte de att de 6 dagar tidigare hade gift sig. En liten stund efter den nyheten åkte min svåger (hehe) på arbetsintervju och fick jobbet! Härligt!!

Det betyder att syster och maken hennes flyttar hit inom 2 veckor och vi kommer att vara mammalediga tillsammans :) Det tycker jag är käckt!


Så grattis till den kommande bebisen (bf dagen efter mig), giftermålet och flytten "hem" igen! :)

Jag är så glad för er skull!

Ovido - Quiz & Flashcards