Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 22 oktober 2011 18:50

Idag har vi fått gjort massor här hemma. Mamma och Johan har byggt ihop vår nya garderob. Det tog 5 timmar! Jisses, duktigt jobbat må jag säga! Skönt att mamma hjälpte till, för jag och J hade nog haft ihjäl varandra efter några minuter. Jag vet ju hur mitt humör och temprament är i såna situationer. Jag hatar verkligen att bygga ihop grejer. Men de hade inte ihjäl varandra heller, de var vänner hela tiden :P

Medan de fixade garderoben gick jag runt och städade det bästa jag kunde och röjde det som gick.


Sen bar mamma o J in vår säng i vårt nya sovrum och sen var det bara för mig att fylla garderoben. Så nu är våra kläder i nya garderoben. Jag har även fått mig ett ordentligt linneskåp av en av de överblivna garderoberna. Imorgon fortsätter jag med överflyttning av bebiskläder och Willes skjortor o grejer som hänger på galjar. Ja vi har i alla fall inte brist på kläder i vår familj! OMG!!


Får se om jag startat förlossningen här sen efter allt slit o släp idag?!


Måste tvätta också, efter dagens röjning och städning har jag fyllt tvättkorgen som var tom innan. Suck, jag tycker fan jag bor i tvättstugan! Men det är klart det har varit mycket damm som gjort att jag måste tvätta hela tiden.


Om en timme blir det Fångarna på fortet med William, han älskar´t!

Ovido - Quiz & Flashcards