Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 14 oktober 2011 16:18

William ser på Art attack på TV, gubbarna sätter väv, spacklar o slipar och grejar för fullt och här sitter jag. Har egentligen inget vettigt att skriva idag.


Har i alla fall varit på Överby med mamma och lilleman och William har valt en snuttefilt åt bebisen. Den var supersöt :) Vit, grå, blå med massa djur på :)


Ska be Johan flytta på en garderob så jag kommer in i garderoben bakom (ja det är lite rörigt här) så jag kan få fram en bag. Behöver faktiskt packa bb-väskan nu känner jag. Så det blir gjort.


I helgen blir det målning, städning av övriga hemmet, eller snarare dammsanering efter tre veckors slit. Så nu börjar det verkligen likna nåt och vi ser ett slut på detta! Längtar tills det är färdigt för rumbyte så vi får ordning här. Börjar ju närma sig födsel med stormsteg nu. Så lite lugn och ro innan dess hade varit gott!


Men jag klagar inte! Allt har gått jättebra.


Ikväll blir det pizza och Idol med pöjkarna!

Ovido - Quiz & Flashcards