Alla inlägg den 13 oktober 2011

=)

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 13 oktober 2011 11:06

Då var det torsdag igen då. Herregud vad dagarna går fort, eller ja veckorna! På måndag välkomnar jag ju för fan vecka 38 i min graviditet. Helt sjukt att det snart är dags!


William är på dagis. Lite ruttet att de glömt berätta för oss att de går på promenad varje torsdag och barnen ska ha ryggsäck med en frukt med sig. Det kunde ju varit bra att veta! Han har ju gått där i 2 månader liksom... men som tur var vaknade han sent idag och hade precis svalt frukosten när vi åkte. Men hädanefter vet vi ju detta då...


Om några minuter ska jag försöka sätta mig på cykeln och dra mig in till stan för att träffa Malin och lilla Ellie. Kika lite affärer och fika :) Myspys!


Igår träffade jag mina änglar som jag inte träffat på evigheter! Catta, en kompis som väntar tvillingar, Sofia som har en 8 månaders sötis och Bea som tycker det räcker att låna barn av andra än så länge :) Så när jag och Catta har kläckt har vi ett halvt dagis tillsammans ju ;)

Sjukt vad sällan vi ses faktiskt. Men alla bor numera utspridda och har fullt upp med husrenoveringar, barn, arbete och vardagen i sig. Men det var härligt att det äntligen klaffade så alla kunde ses :)


Från att inte umgås med någon på dagarna i princip har det nu vänt och jag umgås oftare och oftare med en del. Kanske beror på att vi nu är på samma plats i livet? Värsta babyboom det senaste året. När jag fick Wille 2008 var det endast en kompis som fick barn samma år, men nu verkar alla få barn :) Kuligt!!



Nä nu får jag kila!

Ovido - Quiz & Flashcards