Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 18 oktober 2011 14:57

Nu händer det grejer vill jag lova. Jag hade inte för mitt liv trott att det skulle vara klart än på en vecka eller så.. MEN nu har väggarna målats två gånger i ljus antikvit som vi valt och nu ska de ge sig på tapetseringen av fondväggen. Det ska bli intressant då vi valt randiga tapeter och kommit underfund med att vi vill ha de liggande. Ingen av dem har tidigare tapetserat liggande. Intressant alltså! Jag hoppas det går vägen och inte blir för krångligt! :S

Imorgon ska de lägga golvet också :D

Vi hade ju tänkt att min morbror skulle tapetsera och Johans kompis skulle lägga golvet men ivriga som alla är så gör de det själva. Nu är snart allt krux klart i lilla hallen också inför målning.


Så jag ser ljuset i tunneln! Jag ser ett rumbyte i helgen om inte annat :)

Ovido - Quiz & Flashcards