Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 26 augusti 2011 18:37

Jag får fnatt. Har googlat på gratisbloggar lite överallt. Hittar ingenting som faller mig i smaken. Jag blir tokig på detta. Om man ska kunna blogga aktivt är det ju ett plus att man trivs på sidan och att de funktioner man önskar finns.


Jag hittar inte något som faller mig i smaken så...


GE MIG TIPS PÅ VAR JAG SKA STARTA MIN NYA BLOGG.

JAG HAR SOM KRAV ATT DET SKA FUNGERA ATT MOBILBLOGGA.

SÅ GE MIG NU MASSA FÖRSLAG ÄR NI SNÄLLA!


Av Camilla Ulldahl Simonsson - 26 augusti 2011 14:24

Jag vill be om att få gnälla av mig lite...

Jag hade bloggat mer om det hade fungerat att mobilblogga samt om mina bilder hade kommit upp som jag försöker lägga upp i vissa inlägg ibland. Jag börjar bli lite trött på att ingenting vill fungera när jag försöker med något här!


Så hmm... ska jag gå tillbaks till metro för tredje eller fjärde gången? Ska jag se mig om efter något annat ställe? IGEN!! Blir tokig. Jag hittar tydligen aldrig "hem". Jag trivdes på denna sidan för den verkade enkel och inte så svår att tyda men... mobilblogg, är det för mycket begärt?!


_________________________________

 Nu ska jag se mig om efter en annan sida............

Ovido - Quiz & Flashcards