Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 31 augusti 2011 08:58

Idag skiner solen. OJ vad jag behövde det! Har varit så trött på regn nu som säkert många andra också. Man får ju dock gjort en del inomhus när det är tråkväder. Det ska jag även få idag tänkte jag, även om solen skiner.

Idag ska jag lämna William på dagis som vanligt, sälja en klänning till en tjej nu på förmiddagen och sen ta tag i källarförråden. Se vad som ska slängas och vad som ska säljas o sparas. Finns en hel del skit där nere att gå igenom.

Efter det får jag flirta med J så vi kan åka till tippen. Börjar ju ta sig i rensandet i alla fall. Vill skapa så mycket plats som möjligt innan vi bygger om och börjar greja här inne. Vi ska ju få ett sovrum från lägenheten intill, som jag säkert nämnt tidigare. Men det sker inte förrän om någon månad. Så vi har god tid på oss att rensa innan dess.


Vill också skriva att jag tänkte fel angående titeln på Martina Haagboken jag köpte igår, den hette ju Fånge i hundpalatset :)


Ha en bra dag alla!

Ovido - Quiz & Flashcards