Direktlänk till inlägg 26 augusti 2011

Gnäll!

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 26 augusti 2011 14:24

Jag vill be om att få gnälla av mig lite...

Jag hade bloggat mer om det hade fungerat att mobilblogga samt om mina bilder hade kommit upp som jag försöker lägga upp i vissa inlägg ibland. Jag börjar bli lite trött på att ingenting vill fungera när jag försöker med något här!


Så hmm... ska jag gå tillbaks till metro för tredje eller fjärde gången? Ska jag se mig om efter något annat ställe? IGEN!! Blir tokig. Jag hittar tydligen aldrig "hem". Jag trivdes på denna sidan för den verkade enkel och inte så svår att tyda men... mobilblogg, är det för mycket begärt?!


_________________________________

 Nu ska jag se mig om efter en annan sida............

 
 
Nattugglan

Nattugglan

26 augusti 2011 14:59

Finns inte mobilblogg på Metro heller. Skit är det. Jag lägger in bilderna på Facebook. Väljer Facebook i meddelandemenyn och för över och sen går jag in i datorn och sparar och lägger upp i bloggen. Om jag inte orkar föra över med sladden då. Jävligt synd att det inte går för då hade jag mms-bloggat mkt mer. Går ju att blogga via internet i mobilen dock, men inte med bilder tror jag.

http://metrobloggen.se/nattugglans

Camilla Ulldahl Simonsson

26 augusti 2011 18:34

Jag har för mig att jag kunde mobilblogga på metro förut. Ja det hade blivit betydligt mer bloggande om man kunde använda mobilen... tråkigt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 7 januari 2012 22:58

Tja! Nu flyttar jag till:   http://camillaulldahl.blogg.se   Häng me vettja ;)   PS: Någon snäll själ som vill göra en personlig header till mig! ...

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 7 januari 2012 20:26

Idag har varit en helt perfekt familjedag enligt mig. Vid 11 åkte vi hela familjen till Vattenpalatset. Det var första gången William var där. Jag har varit på badhus med honom en gång när han var 9 månader innan, så detta var första gången som han...

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 6 januari 2012 07:48

Natten till idag har varit den mest "vakna" av dem alla sedan Alice föddes för 7 veckor sedan. Så jag vill poängtera att jag INTE gnäller. Jag är så glad att hon sover så bra i övrigt. Men denna natten tänkte jag vänja henne vid sin säng. Hon sover j...

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 4 januari 2012 20:54

Idag vaknade jag med tanken på att ha en mys och slappardag. Men så blev inte fallet. Det blev en rensar-städ-tvätt-kasta ut granen-dag istället. Har organiserat och rensat bland Williams leksaker, vilket iofs är helt meningslöst eftersom det vänds u...

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 4 januari 2012 09:48

Igår skulle jag till BVC med Alice. Men William hade fått massa eksem på kroppen och prickar i munnen så jag bad sköterskan kolla William också. Vi fick tre salvor utskrivna och blev skickade till vårdcentralen för halsprov. Det visade positivt för s...

Ovido - Quiz & Flashcards