Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 2 augusti 2011 22:27

Lycka för mig är att komma hem efter jobbet och tro att jag ska behöva ha städdag imorgon på min lediga dag FAST när jag kommer hem så är hemmet städat, tvätten tvättad och nya brandvarnare uppsatta. DET mina vänner är lycka för mig! Vardagslyx kan man också kalla det om man så önskar.


Igår lagade älsklingen middag till oss när jag kom hem från jobbet och var aptrött. Det var lycka det med.


Tänk vad de små gesterna gör mycket för själen.


Tack älskling för den överraskningen!


Imorgon ska J åka till en kompis stuga över natten och jag och William ska ha mysdag för oss själva! Mysa, leka, handla god mat och så ska han få sova i mammas säng och myspysa hela natten :) En riktig mor och son dag då han får bestämma :) (typ bestämma iaf) :D

Ovido - Quiz & Flashcards