Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 28 augusti 2011 08:43

Då var det söndag. Imorgon går jag in i v 31. Herregud vad fort det går nu! Börjar som jag nämnt tidigare bli en aning stressad för allt som bör fixas innan! Får ta tag i sånt som går nu.


Vi ska ju få ett sovrum till från lägenheten intill. Alltså ska dessa två treor bli en tvåa och en fyra till oss. Så det kommer bli toppen, men det sker inte på en månad! För tanten i lägenheten får ju flytta ut först. Längtar tills rummet står där så jag får boa! Jag längtar efter barnvagnen också. Vi ska ju köpa en syskonvagn av några bekanta men vi har sagt att vi inte behöver den förrän typ i oktober.


Den 28 september ska vi till sjukhuset för ultraljud. Då blir det viktuppskattning. Det innebär ju att det till och med kan bli tidigare igångsatt beroende på hur stor bebisen är. Vi lär ju få blunda om vi inte vill se könet :D


Idag ska vi fika med hela min familj. Syster yster med pojkvän kommer hit och hälsar på innan det bär av till Karlstad för dem igen.

Ovido - Quiz & Flashcards