Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 21 augusti 2011 15:48

nu har jag precis vaknat till liv efter en middagsvila på min rast. Jobbar delad tur idag vilket betyder 7-13.30 och 16.30-21 Så snart ska jag tillbaka och göra sista rycket innan jag tar lååångledigt. Fr o m imorgon är jag fri från jobb i typ ett år. Om jag dessutom får min vilja igenom och kommer in på linjen jag vill (läkarsekreterare) så blir det ännu längre till jobb :)


Imorgon ska jag börja röja och städa. Ett rum i taget har jag tänkt mig men vet hur det brukar sluta. Om J blir fortsatt sjukskriven nu ska det röjas jävlar i mig! Inför bebisens ankomst. Så det finns att pilla med innan bebisen får lov att komma.

Mycket vila kommer det bli också då sammandragningarna kommit tillbaka efter några hektiska arbetsdagar. Så det ska bli skönt att vara ledig och hinna med så mycket som möjligt innan det är dags för nästa familjemedlem att välkomnas till familjen.


Igår kväll gick jag och min älskade Jenny till Pråmen och tog en öl (alkoholfri för mig) och tjötade. Vi har träffats oförskämt lite denna sommaren fast hon har varit här i typ 10 veckor. Våra scheman har inte gått ihop alls. När jag jobbar dag så jobbar hon kväll, men igår fick vi en lucka. Typiskt att det var på hennes sista arbetsdag men tack ändå för att det blev av.

Kul att komma utanför hemmet lite :)


Nu ska jag göra mig iordning för jobb.

Hej! :)

Ovido - Quiz & Flashcards