Direktlänk till inlägg 24 september 2011

Suck!!

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 24 september 2011 08:55

Suck, idag skulle renoveringen av lägenheten börja. Vi skulle påbörja bygget mot ett bebisrum idag. Men nä. Då fick man bli besviken. Känns väldigt tråkigt eftersom det varit bestämt i över en månad att vi skulle börja idag. Men igår kväll så fick vi veta att det inte blir av i helgen.. får kika på det nästa vecka. Jaja, vad ska jag göra åt det. Blir bara så jävla bitter när det ändras planer hela tiden.


Snart ska vi åka ner till vattnet och titta när Willes farfar tar upp en båt med kranbil. Det tror jag William tycker om. Han kanske får åka en sväng med, vem vet.

Annars ska jag väl prismärka det sista inför morgondagens loppis. Det ska bli riktigt mysigt faktiskt att stå där med mamsen och sälja. Ska bli intressant att se vad man håvar in. Är min skit nägon annans guld? Det är den stora frågan. Ska bli riktigt skönt att bli av med kassar o lådan och det som är packat till loppisen! Så imorgon blir det till att gå upp tidigt och fixa kaffe och käka en redig frukost innan mamma kommer och hämtar mig. Ser fram emot morgondagen!


By the way... tre månader kvar till jul idag. Var tog 2011 vägen??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 7 januari 2012 22:58

Tja! Nu flyttar jag till:   http://camillaulldahl.blogg.se   Häng me vettja ;)   PS: Någon snäll själ som vill göra en personlig header till mig! ...

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 7 januari 2012 20:26

Idag har varit en helt perfekt familjedag enligt mig. Vid 11 åkte vi hela familjen till Vattenpalatset. Det var första gången William var där. Jag har varit på badhus med honom en gång när han var 9 månader innan, så detta var första gången som han...

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 6 januari 2012 07:48

Natten till idag har varit den mest "vakna" av dem alla sedan Alice föddes för 7 veckor sedan. Så jag vill poängtera att jag INTE gnäller. Jag är så glad att hon sover så bra i övrigt. Men denna natten tänkte jag vänja henne vid sin säng. Hon sover j...

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 4 januari 2012 20:54

Idag vaknade jag med tanken på att ha en mys och slappardag. Men så blev inte fallet. Det blev en rensar-städ-tvätt-kasta ut granen-dag istället. Har organiserat och rensat bland Williams leksaker, vilket iofs är helt meningslöst eftersom det vänds u...

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 4 januari 2012 09:48

Igår skulle jag till BVC med Alice. Men William hade fått massa eksem på kroppen och prickar i munnen så jag bad sköterskan kolla William också. Vi fick tre salvor utskrivna och blev skickade till vårdcentralen för halsprov. Det visade positivt för s...

Ovido - Quiz & Flashcards