Alla inlägg den 29 september 2011

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 29 september 2011 08:24

Då var vi vakna och fått i oss lite yoghurt. Ska strax klä på William och cykla till dagis. Han ska ta foto idag. I år bestämde de att det bara blir gruppbild.


Själv ska jag hem och omorganisera så de kan slå ut en dörr och fixa lilla hallen.


Sen kanske jag ska umgås med mamsen.  Jag vill hitta nått sött till bebisen känner jag.


I förrgår var vi och beställde en skitbra och skitsnygg garderob till vårt blivande rum. Skulle ta 1-2 veckor innan den kom, men med det ryktet den butiken har när det gäller leveranstider så tror jag på det när jag ser den. Det är det värsta, att vi var tvungna att beställa den. Hade den funnits på lager hade det inte varit några problem. Men nu förväntar jag mig problem.


Ska ta kontakt,med K idag också och höra när vi kan köpa vagnen. Lika bra att få det gjort medan pengar finnes. Det är ju faktiskt snart dags!


Igår var vi på viktuppskattning på Näl. Bebis vägde 2500 g som den ska göra denna veckan. Fick en ny tid till en till viktkoll den 25 oktober, alltså i min v 38 då de ser om det skett nån drastisk förändring. Skönt att de har koll på läget titt som tätt denna gången tycker jag.


Nä nu måste vi åka!

Ovido - Quiz & Flashcards