Alla inlägg den 21 september 2011

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 21 september 2011 21:26

Idag har jag städat. Jag fick ett ryck. Jag brukar få det när det blir alltför stökigt och då klarar jag inte av att sitta still och se på skiten. Så nu tog jag tag i allt och fick gjort det mesta. Rörde inte sovrummet för det blir en historia för sig. Imorgon ska vi flytta om lite byråer och sånt därinne och tömma gåingarderoben, måste även flytta på 2 garderober i hallen så hemmet kommer se redigt kaosartat ut de närmsta dagarna... på lördag morgon börjar de renovera och greja här. Hoppas det går fort. Ska höra med snälla pappsen om han hjälper oss att måla, då går det ju undan. Han är ju målare. Sen när det tredje sovrummet tillhör oss ska det möbleras och flyttas. William får det nya rummet, vi får Williams nuvarande rum och bebisen kommer få det minsta rummet - alltså vårt nuvarande rum. Så det finns att göra. Jag kan ju inte bära grejer men inreder gärna i efterhand :)


Sitter här i soffan för tillfället och försöker sitta bra. Bebisen is going crazy in there. Shit pomm fritt vad den håller på. Stackars mina revben säger jag bara!


Imorgon ska jag lämna William på dagis, till barnmorskan 10.45, sortera smycken, prismärka massa saker för på söndag ska jag och mamma sälja lite grejs på loppis, träffa Malin och Ellie en sväng och så ska jag och Johan titta ut en garderob. Helst ska det ske innan 16. Jaja, det ordnar sig!Fullspäckat schema denna veckan and I like it alot! ;)


Jo ,loppis ja. På söndag är det loppis i Vänersborg i Iogt´s lokal på Vallgatan mellan 10-13. VÄLKOMNA!

Jag och mamma har bokat ett bord. Vi säljer krukor, böcker, väskor, smycken, tavlor, sällskapsspel och massa mer! Så pallra er dit och fynda ni som finns i närheten!!

Ovido - Quiz & Flashcards