Alla inlägg den 8 september 2011

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 8 september 2011 13:12

Saker jag vill vill vill:


- Byta möbler till vitt vitt vitt!

- Ta med William på bio

- Att det ska bli 23/9 så renoveringsarbetet här hemma kommer igång

- att det ska bli 25/9 så jag får sälja lite skit på loppis

- att det blir 28/9 då det blir viktkontroll på bebisen via ultraljud

- att det sen ska gå fort till 6 november så vi 3 blir 4

- Rensa alla garderober och våga slänga massa skit som vi INTE behöver och göra om gå-in-garderoberna med hyllor och organisera lite

- hitta en byrå / garderob - gärna gratis så vi får den förvaring vi behöver

- skaffa lösnaglar


Ja, listan kan göras ohyggligt lång...

Idag har jag rensat och städat och hållt på i Williams rum i 2 timmar. Tänkte det kunde vara smart innan hans födelsedag kommer, för då lär väl hans rum bombas med nya ting! Men vågar nog inte öppna garderoben för då rasar all skit vi ska ha kvar ut tror jag...


Det ska bli kul på loppisen den 25 september :) Jag och mamma ska stå och sälja, jag ska sälja diverse heminredning, kläder mm och mamma tänkte sälja sina böcker. Hon har ohyggligt mycket böcker! Så det ska bli kul :) Om jag skrapar ihop lite pengar så ska det sparas till barnvagnen som vi ska köpa i oktober av en bekant. Vi ska köpa en syskonvagn för 1500 kr så pengar till den är så välkommet!


På söndag ska vi ha kalas för Wille. Då kommer några från min släkt. Hälften av de vi bjudit så det blir ett lugnt kalas. Sen på onsdagen ska han ta med glass till dagis, då hans riktiga födelsedag äger rum och få leka o bli grattad en stund. Lördagen efter det är det kalas med Johans släktingar. Så nu är det full rulle kan man säga.

På lördag ska jag och mamma baka cheesecake och så till söndagens kalas.


Det där biobesöket tror jag blir av imorgon. Då ska vi nog gå på Cars 2 med lilleman. Tror det kommer bli uppskattat. Får han dessutom en stor skål med popcorn är det klappat o klart :)

Ovido - Quiz & Flashcards