Alla inlägg den 30 september 2011

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 30 september 2011 14:56

Har för tillfället tre grabbar i min garderob. Haha, det låter bra! De gör nu öppningen till Williams nya rum :) Så nu händer det grejer minsann! Härligt tycker jag!!


Jag försöker göra något åt Williams rum inför rumbytet men det känns som det inte går förrän det blir lite ordning och reda i övriga delar av lägenheten faktiskt. Jag har hittills endast rensat bort sommarkläder ur Williams byrå och fixat en smockfull kasse med kläder som han kan ha hemma hos sin farmor. Hur mycket kläder kan en unge ha? Helt otroligt enligt mig!! Men tacksamt nog har vi ju inte behövt köpa kläderna själva utan fått, ärvt och önskat i present. Så man ska inte klaga och det gör jag definitivt inte men kan inte förstå hur mycket kläder en treåring kan ha!


Nä ska se om jag kan göra någon nytta nu... hejs!

Ovido - Quiz & Flashcards