Alla inlägg den 4 september 2011

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 4 september 2011 10:37

Gårdagen var mysig. Malin kom med lilla Ellie på 2,5 mån på besök på kvällen och myste med oss. Jag fick även klippt William. Lite finlir väntar så fort trimmern laddat klart bara. Så söt som socker är han! :)


Idag har jag sprängande huvudvärk så man kunde tro jag var bakis. Men icke. Konstig sömn inatt bara. Blir ju så när sambon är ute och kommer hem, då kan jag inte koppla av förrän han ligger och snarkar i sängen, så jag vet att han inte har rivit köket i hopp om att hitta en matlåda samt i hopp om att han inte väcker lilleman. Men det gick ju bra.

Sen när Wille vaknade mitt i natten gick vi in och la oss i Willes säng för J ligger inte som han ska när han druckit, han ligger mer diagonalt över sängen + att jag inte ville att William skulle bli dyngrak på ångorna :)


Så just nu ser det ut som Borat ligger i sängen och snarkar. Han var på 80tals kräftskiva igår. Han hade lång,svart, krullig peruk, mustach färgad med svart mascara (därav Borat-looken), turkost pannband, världens fulaste träningsoverallsjacka och pilotbrillor. Låter inte det superläckert?


Idag ska jag sälja en tavla till en tjej och sen gå och rasta William på lekplatsen en stund och hoppas bli av med huvudvärken med hjälp av lite luft.


Ovido - Quiz & Flashcards