Alla inlägg den 6 november 2011

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 6 november 2011 08:54

... är det idag.

Tror inte det kommer någon bebis idag.

Har lite ont och så men nu har jag fått för mig att allting jag känner är inbillning.

Så som J frågade igår "hur känns det?"

Då svarade "jag att jag har typ som en värk nu men jag tror inte på att det ska vara igång förrän huvudet sticker ut". Är inte jag den mest positiva människan på jorden just nu?


Med William var jag kolugn. Jag var ju såklart peppad på att föda när bf närmade sig. Men när jag började gå över tiden så lugnade jag mig och tänkte att "jamen nu är det ju iaf över om senast 2 veckor". Denna gången är jag inte lika entusiastisk. Denna gången är jag ett monster i jämförelse. Jag är så frustrerad och trött på att vänta.


Det hade praktiskt sett varit bra om den stannade två tre dagar till så vi hann färdigt med kaoset här hemma. Men å andra sidan kan man ju lika bra pyssla iordning efter bb så... jag föredrar att den kommer typ nu.


Nu har jag börjat fantisera om min förlossning och hur den kanske blir. Ska bli intressant att se hur den blir i jämförelse med min fantasi.

Nu blir det lite kaffe på det!

Ovido - Quiz & Flashcards