Alla inlägg den 2 november 2011

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 2 november 2011 08:35

Då var det redan november. 2 november för att vara exakt. Jag sitter nu i soffan med tända ljus och har ätit frukost med William till bolibompa. Mysigt som attan är det!


Igår när vi hämtade William på dagis fick jag ett inslaget paket av honom. Jag blev sååå glad! När jag kom hem fick jag lov att öppna. Jag fick ett armband som jag har tjatat om länge men han glömmer och vill aldrig göra ett till mig, men nu äntligen!


Det ska pryda min handled för alltid! :) Tänk vad glad man kan bli när man får något egengjort av sitt barn. Helt underbart! Vissa tänker kanske att man kommer få sååå mycket sånt under alla år. Men det är en speciell känsla när man får det allra första från sin lille treåring. Mammahjärtat smälter :)


10.30 blir det barnmorskan, förhoppningsvis för sista gången!

Ovido - Quiz & Flashcards