Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 7 januari 2012 22:58

Tja!

Nu flyttar jag till:


http://camillaulldahl.blogg.se


Häng me vettja ;)


PS: Någon snäll själ som vill göra en personlig header till mig!

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 7 januari 2012 20:26

Idag har varit en helt perfekt familjedag enligt mig.

Vid 11 åkte vi hela familjen till Vattenpalatset. Det var första gången William var där. Jag har varit på badhus med honom en gång när han var 9 månader innan, så detta var första gången som han vet om kan man säga.

Alla hoppade i plurret. William och Johan försvann fort för att utforska hela stället medan jag och Alice bubblade lite och sen satt och fikade medan grabbarna plaskade vidare. Vid 15 tiden var det dags att åka hem. Inga tårar när vi sa att vi skulle hem, men vi fick lova att åka tillbaka en annan dag. :)


Innan vi åkte hem, åkte vi och hyrde film och köpte massa godis. Gjorde hemmagjord pizza, kollade på Poppers pingviner, smockade i oss massa godis, la oss i sängen o såg Sammys äventyr och somnade en liten stund.. William stenslocknade 18.45 Härlig lördag! Nu har Alice badat, ätit o snackat lite så nu ska hon nattas också, sen ska jag natta mig själv.


Natti

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards