Direktlänk till inlägg 1 juli 2011

Kusten väntar!

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 1 juli 2011 20:38

Då var det redan juli. Sanslöst vad fort det går! Jag växer så det knakar nu. Är i vecka 22. Går in i v 23 på måndag. Jag har bara gått upp 3 kg så det känns ju skönt i alla fall. Men jag börjar känna av foglossning och det känns inte alls bra. Har jobbar en vecka och har 7 veckor kvar att jobba på sommarvikariatet. Bara att härda ut och försöka ta det lugnt.


Mina kollegor är sååå snälla och omtänksamma som inte låter mig lyfta för tungt och så. Samtidigt känner jag ju mig skitdum som inte "kan" göra så mycket då, men jag försöker då istället fixa med lite annat runt omkring.


Imorgon ska vi åka till kusten och fira lillebror. Han fyller 21 år på tisdag. Jag kom just på vad  jag vill ge honom i present. Då jag har lite dåligt med pengar just nu så kom jag på en annan personlig och bra idé, enligt mig. Jag håller på med scrapbooking en del. Mer förut, numera blir det mest gratulationskort och sådant när någon fyller år men iaf kom jag på att jag ska göra ett fotoalbum med lite fina dekorationer och lite text runt omkring. Det ska bli kul att göra den presenten. Tänkte börja nu, men kom på att fotoalbumet ligger i Williams garderob och jag har precis lagt honom. Så jag får greja på söndag med det och ge honom det på riktiga födelsedagen på tisdag :)


Yeah yeah.. nu blev jag trötter...


 
 
Jessica

Jessica

1 juli 2011 23:18

Nu har jag hittat hit! Ha det så bra på kusten och hälsa!

http://metrobloggen.se/nattugglans

Camilla Ulldahl Simonsson

6 juli 2011 09:43

Det var skönt på kusten! William fick gå ensam med flickorna på promenad (Tilda, en 7åring och en 5åring) gissa om han blev stolt :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 7 januari 2012 22:58

Tja! Nu flyttar jag till:   http://camillaulldahl.blogg.se   Häng me vettja ;)   PS: Någon snäll själ som vill göra en personlig header till mig! ...

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 7 januari 2012 20:26

Idag har varit en helt perfekt familjedag enligt mig. Vid 11 åkte vi hela familjen till Vattenpalatset. Det var första gången William var där. Jag har varit på badhus med honom en gång när han var 9 månader innan, så detta var första gången som han...

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 6 januari 2012 07:48

Natten till idag har varit den mest "vakna" av dem alla sedan Alice föddes för 7 veckor sedan. Så jag vill poängtera att jag INTE gnäller. Jag är så glad att hon sover så bra i övrigt. Men denna natten tänkte jag vänja henne vid sin säng. Hon sover j...

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 4 januari 2012 20:54

Idag vaknade jag med tanken på att ha en mys och slappardag. Men så blev inte fallet. Det blev en rensar-städ-tvätt-kasta ut granen-dag istället. Har organiserat och rensat bland Williams leksaker, vilket iofs är helt meningslöst eftersom det vänds u...

Av Camilla Ulldahl Simonsson - 4 januari 2012 09:48

Igår skulle jag till BVC med Alice. Men William hade fått massa eksem på kroppen och prickar i munnen så jag bad sköterskan kolla William också. Vi fick tre salvor utskrivna och blev skickade till vårdcentralen för halsprov. Det visade positivt för s...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards